Jun 15, 2010

Scrie-mi ceva

Mai scrie-mi pe frunze, mai scrie-mi pe vânt,
mai lasă-mi în sălcii un zâmbet ascuns,
mai vreau să-ţi citesc, să-ţi respir un cuvânt,
ceva despre noi şi ar fi de ajuns

Mă uiţi şi mă ştergi din memoria ta
şi simt că dispar, translucid, transparent,
Gândeşti, deci exist! ar fi spus cineva...
Un strop dintr-un gând dă-mi şi fac un torent

Traduc din pământ şi din ape ascult
fantome de vis şi păreri de ecou,
deci scrie-mi cu gândul şi scrie-mi mai mult,
mai scrie-mi ce-i vechi şi mai scrie-mi ce-i nou

Poţi scrie cu mersul, citi-voi în paşi
pe urmele tale în taină mergând
Şi-n casa din vis te mai rog să îmi laşi,
când pleci către lume, la poartă, un gând

Să-l iau, să-i zâmbesc, să-l ţin bine-nţeles
să ştiu de la el că mai sunt, că mai eşti
şi singur, cândva, să îl iau când mai ies
să-mi plimb amintirile prin Bucureşti.

Mihai Cuza 1998
There was an error in this gadget