Jul 8, 2010

Bucuria şi forţa Tradiţiei

De la prima privire pe care o arunci asupra cuiva, devine lămurită, deseori, influenţa pe care o au obiceiurile sale constante. Îl "citeşti" imediat pe cel care face mişcare de cinci sau şase ori pe săptămână, pentru că nu ar putea arăta aşa în alte condiţii. La fel, cel care citeşte constant - şi ce anume citeşte! -, cel care scrie, care mănâncă sau nu îngheţată, care doarme puţin, care joacă basket, merge la munte, bea alcool şi aşa mai departe, ajung aproape să se definească prin obiceiurile lor, ritualurile sau tradiţiile lor.

Este evident că nimic nu-ţi poate oferi o mai mare calitate a vieţii decât ritualurile bune. Cred că "bune" înseamnă benefice pentru sănătate şi relaţii, pentru învăţare, progres, evoluţie şi bucuria de a trăi. Un astfel de ritual, pe care l-am instituit alături de băiatul meu, Mircea, are în viaţa noastră un impact excepţional. Ne ajută să petrecem mai mult timp împreună, într-un mod care ne place enorm şi simţim că ne ajută pe termen lung. Ne plimbăm, alergăm, râdem, povestim...

Am filmat aşadar, astăzi, acest scurt material, pentru că noi ne-am gândit că am fi şi mai fericiţi dacă am putea să te inspirăm şi pe tine să construieşti tradiţii sau ritualuri bune, indiferent de condiţiile din viaţa ta. Nu avem la dispoziţie o plajă hawaiană şi nici o pădure de la munte, avem doar un câmp, cât se poate de ordinar, cu nişte câini comunitari prietenoşi şi reuşim să ne simţim excepţional şi să ne facem viaţa mai frumoasă. Priveşte-ne şi scrie-ne, apoi, mai jos, ce părere ai (pentru Mircea va conta mult!).

There was an error in this gadget