Jan 15, 2011

Linişte şi pace

Locurile care-mi plac cel mai mult, pe care le-aş vizita cu drag la nesfârşit, care au asupra mea acel efect magic, ce au ele în comun? Am descoperit, în fine: e vorba mereu despre o comunitate, destul de mare ca să poată fi numită aşa, dar destul de mică încât să fie un loc liniştit. Membrii ei împărtăşesc acelaşi stil de viaţă şi trăiesc în pace unii cu alţii. O comunitate paşnică şi tradiţională, dar în niciun caz înapoiată sau subdezvoltată. O comunitate care se respectă. Asta e tot. De aceea probabil Anglia m-a atras: acolo comunităţile ţin la pacea lor, la stilul şi felul lor de-a fi în vreme ce se află totuşi în prima linie a civilizaţiei. Îmi plac locurile unde nu sunt probleme. Fireşte, probleme sunt peste tot, dar nu probleme tâmpite, nu birocraţie, nu alergătură după cai verzi, nu stress pentru a realiza nimica, nu agitaţie, nu violenţă, nu guverne de idioţi... Doar oameni, aşa cum sunt ei de fapt, cu mamele lor, cu copiii lor, cu dragostea lor, în linişte şi în pace. Aproape toate visele mele au de-a face cu o astfel de atmosferă. O lume în care treburile nu sunt corvoade enervante, ci prilejuri de a te bucura de pacea vieţii liniştite.



There was an error in this gadget