Jan 1, 2011

Persuasiune la minut (3)

Din când în când mă mai joc Conquiztador. Îmi place când îi enervez pe ciumpalacii ca şi mine, dar turbez când n-am noroc de întrebări bune. Cu un cuvânt, mă prinde. Fiind online, jocul nu suportă pauze şi asta e o scuză bună să nu-mi desprind nici măcar ochii de calculator dacă se întâmplă cumva să aibă cineva nevoie de ajutorul meu.

De exemplu, Ana: vrea să-i tai unghiile. Vine lângă mine, eu, concentrat la joc, à la guerre comme à la guerre, încerc s-o amân un pic. O rog să aducă forfecuţa. Îmi arată forfecuţa, venise deja echipată. Îi spun direct: "Imediat după ce termin jocul ăsta îţi tai unghiuţele, ai te rog un pic de răbdare".

Ana răbdare? Ce-o fi fost în mintea mea? Îmi întinde o mână în faţa ochilor şi spune: "Dacă vrei aştept, dar uită-te la mâna mea cum arată cu unghiile netăiate şi hotărăşte tu singur ce e mai important pentru tine acum!"

"Ia dă-l încolo de joc! Dă mânuţa la tati să vedem ce-avem noi aici!"
There was an error in this gadget