Dec 30, 2011

Fotografii vechi

George Călinescu se mira: "Îmi privesc fotografiile vechi: ce-i cu voi, băieţaşi? Pentru ce purtaţi numele meu?" Am impresia că îl înţeleg numai pe jumătate. Într-adevăr, tot ce simt astăzi că sunt nu pare să mai aibă vreo legătură cu ipostazele mele anterioare, din copilărie. Nu par a le datora nimic acestor băieţi. Totuşi, îmi amintesc atât de bine şi atât de multe, încât multe dintre fotografii mi se par ciudate doar din pricina perspectivei: le văd de dinafară în vreme ce mi le amintesc pe dinăuntru. Am fost un copil timid şi vesel în acelaşi timp. Acum sunt ori timid, ori vesel.
 
Prima mea fotografie color, la 4 luni, cu mama. Fotografia a apărut în revista Sănătatea, nr. din noiembrie 1976
Mihăiţă (poza în care mă recunosc cel mai bine). Melancolia inteligenţei.
Răsfăţat şi vesel.
Cei mai veseli frăţiori, Mihai şi Vlad. Iubire mare!
Cu Bunica şi Vlad la Poiana Braşov. Privind viitorul cu intransigenţă şi determinare.
Fraţii Cuza, gata de petrecere.
În clasa întâi, recitând la Moş "Câinele ovreiului" de Topârceanu
În clasa a 4-a. De la stânga, în foto: Monica Lespezeanu (pe atunci Cliseru), Florin Dumitru, Carmen Pavelescu, Bogdan Ivaşcu (lângă mine), Vasilică Ionescu, Bucur Mărăcine (Dumnezeu să-l odihnească, s-a chinuit mult) şi Valentina (uit numele de familie).
În clasa a 8-a, alături de Adrian Dobrişan. Eram pasionaţi de muzică, filme cu mafioţi, maşinuţe de fier, engleză, matematică (mai ales eu), desen (mai ales el) şi pateuri cu brânză foietaj.
La sfârşitul liceului, cu Ionuţ Cioroianu, verişorul meu care începea acelaşi liceu, "Grigore Moisl", profil matematică.









There was an error in this gadget