Nov 6, 2012

Dorinţe la anii băiatului meu

Am descoperit o scrisoare către Moş Crăciun de când aveam vârsta pe care o are acum băiatul meu. De fapt, eram chiar mai mic cu vreo două luni. În anii din urmă, Mircea i-a cerut Moşului toate tipurile de echipamente sportive posibile şi imposibile, i-pod, X-box şi altele... pe care le-a primit. Acum e pe cale să ceară nu ştiu ce smart-phone. Cu atât mai mare curiozitatea mea de a vedea la ce visa taică-su când era ca el. Deschid o altă capsulă a timpului. Iată textul:

"24.XII.1988
Dragă Moşule,

Întreaga vară am aşteptat cu încordare ziua Crăciunului acesta, de fapt şi acum aştept seara când pomul de iarnă cu cadouri sub el va juca rolul principal.

În privinţa cadourilor, dorinţa mea ar fi să pot avea (sigur, dacă se poate) o pereche de cizme, un pulover frumos şi o carte frumoasă (dacă se poate "Întoarcere în viitor"). Dacă nu se pot procura, vezi de ceva asemănător pe cât posibil. Şi dacă ai putea să-mi repari stiloul de la Bunicu ţi-aş fi recunoscător.

PS: Dragă Moşule, te aştept cu drag. Să ştii că în calitatea mea de comandant de detaşament o agendă nu mi-ar strica."




There was an error in this gadget