Nov 25, 2012

Mai întoarce, Doamne, roata

Privesc vechile fotografii şi nu-mi vine să cred. Această tipă nu este altcineva decât străbunica micuţilor mei, bunica mea, care m-a crescut pe mine şi pe care o cheamă tot Ana Cuza, la fel ca pe fetiţa mea (coincidenţă?). 


Iat-o aici alături de Bunicul, în epoca lor de aur, în sufrageria casei lor din Drumul Taberei, unde a crescut şi yours truly. Din punctul meu de vedere erau ca în Eminescu: "Ea frumoasă şi el tânăr, el înalt şi ea înaltă".





Cum e să fii înconjurat de toţi ai tăi, de părinţi şi de bunici, şi să nu-ţi dai seama cât eşti de fericit, acolo, în centrul Universului? Evident, meseriaşul din mijlocul pozei, cu gladiolele în cap, sunt eu. Acum mai trăiesc cei din dreapta fotografiei, tata şi bunica.


Dar ei au fost chiar şi mai tineri decât atât, atât de tineri încât acum le privesc chipurile cu un plus de maturitate. Măi, şturlubaticilor, să ştiţi că, în cele din urmă, voi doi o să aveţi noroc. Vă prevăd, de aici din viitor, o viaţă plină şi frumoasă. O să treceţi peste dureri incredibile, dar şi prin momente binecuvântate. Şi o să ne întâlnim cândva.



"Şi fă-i tineri cum au fost, fă-i mai tineri decât noi"!
There was an error in this gadget