Dec 13, 2012

Persuasiune la minut (5): Trenuri

Am primit odată un sfat capabil să-mi schimbe viaţa. Colegul meu de clasă din Paris, romancierul în devenire Jean-Olivier Tedesco, a spus, în timp ce mă oprea să alerg după metrou: «Nu alerg după trenuri.»

Înfruntaţi-vă destinul. M-am obişnuit să rezist tentaţiei de a alerga pentru a-mi respecta orarul. Poate fi un sfat neimportant, dar s-a dovedit valabil. 

Refuzând să alerg pentru a prinde trenuri, am simţit adevărata valoare a eleganţei şi a esteticii în comportament, o senzaţie a deţinerii în permanenţă a controlului asupra timpului, programului şi vieţii mele. 

Pierderea trenului este dureroasă doar dacă alergi după el!  

În mod similar, a nu te potrivi ideii de succes pe care alţii îl aşteaptă de la tine este ceva dureros doar dacă asta cauţi.”

Nassim Nicholas Taleb
 (Lebăda neagră: impactul foarte puţin probabilului
ed. Curtea Veche, Bucureşti, 2010, pag. 335)




There was an error in this gadget