Feb 1, 2013

Marginalia

  • Fii egoist! Dăruieşte mai mult din ceea ce îţi place şi te reprezintă!
  • Dacă am o divergenţă cu tine şi eşti femeie, pentru a ne împăca va trebui obligatoriu să vorbim despre asta. Dacă eşti bărbat, singura cale de a ne împăca este să nu vorbim despre asta.
  • Ştiu, aşa ne-a fost scris. Dar mai notez şi eu nişte idei pe margine.
  • Copilăria e veşnică. În adâncul sufletului, toţi ştim asta. Dar mai dăm totuşi câte-o raită pe-aici, prin viitor.
  • Învaţă făcând, nu discutând.
  • Trăim într-o lume în care să fii ordonat a devenit mai important decât să fii inteligent.
  • Am citit atât de multe despre Dumnezeu, încât, în cele din urmă, mi-a apărut în vis și mi-a spus: „V-am dat matematica pentru a înțelege formele naturii, v-am lăsat istoria pentru a vă regăsi în timp, v-am lăsat știința pentru a vă cunoaște locul în univers, v-am dat tehnologia pentru a vă îmbunătăți viața, v-am lăsat artele pentru a vă bucura de spiritul uman, v-am dat inimi sensibile pentru a vă cunoaște și iubi unul pe celălalt... Și singurul lucru pe care tu l-ai găsit de cuviință este să citești inepțiile alea teologice?”
  • Din copilărie, ceea ce memoria păstrează în primul rând nu ţine de poveştile care ni s-au spus, ci de momentele care creează propria noastră poveste.





There was an error in this gadget