Apr 29, 2013

Înainte era mai bine

generatie de batrini ce sintem........niste molii, lol.am primit o educatie vaide capu ei si nu ne mai suportam acu.ni se pare ca tb sa sti lucruri.daca bagi in cap toate kakaturile inseamna ca ej deshtept shi educat.cika stiu dexu pederost:is geniu. eshti un freak, te reacu deaici.....plm....am facut dooj de ani de scoala shi am ingrmadit in kap un mil de kesti. care-i faza??? vine asta micu shi pune net pe mobil si stie TOATEkestiile.cu ce esh tu mai bun???

si cea mai nashpa faza nu-i asta.ka noi nu mai putem cu ashtia mici.shi lumea ghici a cui e.... dhaaa...:)))fazza nashpa nu e k noi nu avem slang.cum ar fi sa-i auzi pe toti fostii in slang. lol LOL zbarcitura stagger!!!! lol deci fazza super naspa e k noi NU PUTEM SA-I ASCULTAM!!!!!!!!!!!!shi asta e fix treaba noastra. gaaaata frate!!!! daca vb asa e prost din prima plm....... generatie pierduta.mmsii

sintem o generatie pierduta daca nui ascultam pashtia mici. ne ducem dreaq.deci prost nu esh cind nu te intelege lumea,da?? prost esh cind TU nu-i intelegi pe ceilalti. megaprost esh cind nu intelegi dar crezi ca intelegi, doar finca esti tu fosyla. pilaf!!!!!!!!!! numa pt ca esti junghi nu inseamna ca pricepi.

copilu, zic, mai pune shi tu mana pe-o carte, fraere, sa nu mori prost. zice de ce????? sa ma umplu de praf???? le am pe tel, sa moara lycra, dk vreau le citesc, dk nu imi iau doar ce-mi tb. k dintre mine si tine tu esh ala care moare prost, acu pa bune.

macar ale mele nau reclame........






There was an error in this gadget