Jul 11, 2013

Elemente

Te iubesc de un mileniu, un mileniu şi,
vremea în care te-am descoperit s-a acoperit de istorie.
Mai întâi, ţi-am dezvăluit miezul meu de cuvinte,
metaforele, ideile şi unele sentimente.
Tu mi-ai dezvăluit valurile şi flăcările.

Acum, îţi scriu pe impulsuri electrice.
Nu mai am nimic nou şi nimic original,
în afară de arbori şi de stânci
care continuă să crească în mine.
Culorile, aerul şi celelalte frumuseţi sunt împrumutate.

Ţi-am spus cuvinte cu foarte mult înţeles,
codate în semne, codate în cifre, codate în pixeli,
transformate în câmp electro-magnetic,
transmise printre meteoriţi,

în vreme ce eu mă făceam pod peste tine
şi tu curgeai...
cunoscându-mi şi făptura de piatră,
miezul meu, nucleul, elementul meu central,
aceeași piatră pe care am început să-ţi scriu toate acestea
cu un mileniu în urmă.



There was an error in this gadget